Translate

sobota, 5 lipca 2014

1. Nowy początek

              Siemanko, wczoraj przeżyłam ogromny stres, otóż wczoraj pojawić się miała lista wstępna uczniów  przyjętych do szkół średnich. Od samego rana byłam w ogromnym stresie, dowiedziałam się, że nie dostałam się do jednej szkoły (miałam ją na 3. msc), i (okazało się) że profilu w innej szkole nie będzie. Myślałam, że to koniec; będę musiała iść do jakiejś szkoły i pytać, czy zechcą mnie przyjąć, ale zaraz zaraz...  <Klik Klik zaloguj> TAK! Dostałam się i moje marzenia się spełniły! Od września zawitam w Liceum Ogólnokształcącym w Kleszczowie na profilu językowym! Teraz tylko wystarczy dostarczyć papiery i cieszyć się wakacjami :)
              W związku z końcem gimnazjum, razem z koleżanką, postanowiłyśmy zmienić swój styl życia i zmienić swoje nawyki, aby w nowej szkole zrobić nowe, lepsze wrażenie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz