Translate

wtorek, 30 grudnia 2014

7. Postcrossing

             Yaaaay, dzisiaj doszła do mnie kolejna pocztówka z portalu postcrossing.com. Pierwszą dostałam z Indonezji, kolejną zaś z USA. To jest takie cudowne, gdy nagle mama mówi "dostałaś chyba znowu pocztówkę", a ja biegnę do skrzynki,by zobaczyć, co i od kogo :D To jest naprawdę świetne doświadczenie, wymiana pocztówek z osobami, których się kompletnie nie zna i prawdopodobnie nigdy nie pozna jest super! Świadomość o tym, że ktoś kliknął "request address" i ujrzał mój profil, po czym zabrał się za pisanie pocztówki właśnie do mnie. Ten ktoś poświęcił mały okruszek swojego życia i to jest cudowne.
              Ja wysłałam już pięć pocztówek, a doszły na razie dwie. Czekam, aż dotrze reszta :)


Z Indonezji


 

Z USA
 


Pijanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku ♥


          

3 komentarze:

  1. Szczęśliwego nowego roku ! :)
    Zapraszam, agadiar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej akcji :D
    U mojej koleżanki w szkole też była akcja z listami ale tam chodziło o coś zupełnie innego.. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. To całkiem fajna sprawa :) Bo możemy poznać osobę która jest całkowicie inna od nas i całkowicie jej nie znamy :)

    OdpowiedzUsuń