Translate

środa, 7 stycznia 2015

11. Co dalej?

                    Zastanawialiście się już, co będziecie robić w przyszłości? Ja też i wciąż nie wiem. Jestem dopiero w pierwszej klasie licealnej, ale no właśnie - 'już' czy 'dopiero'? Nie mam pojęcia, na jakie studia mogłabym pójść; jestem w klasie językowej (niemiecki i angielski rozszerzony, hiszpański podstawa i geografia od drugiej klasy rozszerzenie) i nie mam pojęcia, co mogłabym studiować. Jakieś pomysły? 
                   Przeglądałam już jakieś kierunki w internecie, ale wciąż nic nie znalazłam. Jestem pewna, że te dwa lata miną jak dwa dni i będę w trzeciej klasie liceum, będę się przygotowywać do matury i wspominać ten czas pierwszaka, kiedy właściwie musiałam się martwić o to, aby zdać. Świadomość, że niedługo stanę się maturzystką, jest przerażająca. Nie chcę o tym teraz myśleć, lecz cieszyć się tym,co jest teraz, czyli wolnością. Oczywiście liceum to już wyższy poziom zakuwania, ale to dopiero pierwszy rok. 
                  Muszę się dalej zastanawiać i poszperać w czeluściach internetów :)

5 komentarzy:

  1. też mam takie chwile zwątpienia co dalej. ale znalazłam już coś co będzie dla mnie idealne i co chcę robić dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie miałam takich momentów zwątpienia ,zawsze wiedziałam co chcę w przyszłości robić ,trochę więcej o tym było w jednym z moich wpisów :)
    Mój blog ♥Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowalam ciebie do Liebster Award! Zapraszam na moj blog :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także nie wiem co wybiorę po gimnazjum (technikum czy liceum) a kiedy dorosnę to juz w ogóle :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń