Translate

sobota, 3 stycznia 2015

9. Blog

                  Ja rozumiem, ja naprawdę rozumiem, że mój blog nie jest jakiś fantastyczny. Na razie piszę sobie, gdy mnie na coś nachodzi i patrzę, co się stanie. A to tu coś skomentuję, a to tam.. Czasem wpadnie jakiś komentarz, bo przecież jak ja skomentowałam, to ludzie się "odwdzięczają" na moim blogu. Ale naprawdę, jak już komentuję jakiś wpis, to czytam, to co jest napisane w poście. Mam świadomość, że ktoś siedział i pisał - poświęcił na to kilka do kilkunastu minut swojego wolnego (lub nie) czasu. Ja też ten czas poświęcam, fajnie by było, gdyby ktoś to uszanował.
                  Zostawiam Was z tym i dalej słucham Budki Suflera.



A tu "fanart" Karola [Lekko Stronniczy], gdyż już jakiś czas nie ma nowych odcinków :(
Ale już dziś.. ostatni odcinek, live z Chwili w Warszawie ♥ yaay


4 komentarze:

  1. Najgorsze są komentarze ,,świetny blog" i na tym koniec, bez czytania postów ani niczego a pod spodem link do bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. to jest coś, czego nienawidzę, zero poszanowania dla autora bloga.

      Usuń
  2. No to jest szczerze powalone żeby nie czytać tego co się komentuje ;-; Na jakiej podstawie jest ten komentarz jeśli to nie jest na podstawie posta ... ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też irytuje, jeżeli komentujący nawet nie przeczyta post tylko rzuci jakieś hasło i da TYLKO link do bloga...

    OdpowiedzUsuń