Translate

sobota, 31 stycznia 2015

15. Olać to..

                    Znasz to uczucie, że mówisz do kogoś, a ten ktoś tak jakby Cię wcale nie słuchał? Ja znam. Uwielbiam słuchać historii moich znajomych; jeśli ktoś zechce się wygadać, to ja chętnie wysłucham i może coś doradzę, choć nie jestem w tym najlepsza. Ale gdy ja coś mówię, oczekuję tego samego, a zawsze się czuję tak, jakby ktoś miał to gdzieś. NIE RÓB TAK! Nigdy, nigdy, nigdy nie wolno tak robić. Jeśli ktoś chce Ci o czymś opowiedzieć, to znaczy, że Ci ufa. Ja osobiście, wiele o sobie nie opowiadam, ale gdy już coś mówię, chcę aby ktoś tego wysłuchał i skomentował, może coś doradził. I przywołuję Cię do porządku! Nie wolno zlewać tego, co ktoś Tobie o sobie opowiada - to oznaka zaufania, czyli coś bardzo cennego, co bardzo trudno zdobyć, ale bardzo łatwo stracić!






SNAPCHAT: trololololi

INSTAGRAM:oluuteek

6 komentarzy:

  1. nie nawidze jak ktos mnie 'olewa' ;D

    obserwuje , licze na rewanz <3

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki, ale widać, że nie czytałaś mojego posta odnośnie komentarzy :D

      Usuń
  3. ja też zawsze wszystkich słucham, pomagam etc a jak już ja coś mowie albo chce pomocy to brak chetnych:) niefajnie
    zapraszam http://bizzlesbab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w 100% :) Zawsze staram się słuchać innych, to najlepsza droga by zdobyc sympatie :) gdy ktoś olewa co mówię, zwyczajnie mi smutno i sie wkurzam..
    http://my-obsessi0ns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak dokładnie dobrze powiedziane, trzeba słuchać ludzi ,
    wpadnij jesli masz ochotę ,
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/
    OBSERWUJE

    OdpowiedzUsuń