Translate

czwartek, 25 grudnia 2014

5. Chłopaki

            Powiedzcie mi dziewczyny, wolicie gdy chłopak jest pewny siebie, otwarty czy nieśmiały i wstydliwy? Ja preferuję pewność siebie u mężczyzn. Nienawidzę, gdy facet wstydzi się mnie i nie mówi za dużo, gdy się z nim spotkam oko w oko, podczas gdy piszemy na facebooku, on jest taki miły, romantyczny i pewny siebie. Nie będziemy całe życie pisać przez komunikator internetowy, człowieku - ogarnij się!
            Nie jestem feministką, mogę posprzątać, ugotować, ale oczekuję też, że facet będzie się zachowywał tak, jak to do niego należy,a nie mówi mi, żebym dała mu znać, jak coś będzie w kinach fajnego, to pójdziemy. To tak, jakbym to ja zapraszała go na randkę, a ja chciałabym, żeby to on mnie zaprosił. Jeśli mnie już zaprasza do kina, to niech wcześniej wspomni, że będzie tam też kilka znajomych osób.
           Ja rozumiem, że można być nieśmiałym, ale nie przesadzajmy. Czy facebook to jedyna droga do tego, aby rozmawiać ze sobą normalnie? Jestem na nie. 

2 komentarze:

  1. Chłopak nie powinien być aż tak bardzo nieśmiały, ale zbyt pewny siebie również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podzielam Twoje zdanie. Chłopak nie powinien być nieśmiały ale nie może być też zbyt pewny siebie.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie! ♡
    kochacznaczyblogowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń