Translate

piątek, 16 stycznia 2015

12. Szkoła

                      W sumie ten tydzień nie był taki ciężki, ale nie miałam siły pisać postów w interku. Musiałam zaliczyć historię i tym najbardziej się denerwowałam, bo przeskok z poziomu gimnazjum na liceum był zbyt duży na początku roku, także uczcie się, bo szok, jaki przeżyłam po wystawieniu mi zagrożenia, był ogromny. Zdam? Nie zdam? Co ja mam robić? NIGDY nie byłam w takiej sytuacji i nie wiedziałam, co mam robić xd No cóż... historia zaliczona, więc bardzo mnie to cieszy.
                     Info.. mam instagrama.. yaaaaaaaaaay.. mam jedno zdjęcie, ale się poprawię, tylko muszę jakieś ładne słit focie zrobić :P A co tam u Was? Jak oceny?

NIE WIEDZIAŁAM CO, TAKŻE MACIE ZDJĘCIE KUCHNI W INTERKU

Snap: trololololi

Instagram: Oluuteek

2 komentarze:

  1. U mnie oceny w miarę bywało lepiej ;( Zzapraszam ;) http://carme-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się tak bardzo nie opuściłam ale zawsze trak jest, że na koniec roku mam lepsze oceny :)
    megride.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń