Translate

niedziela, 22 lutego 2015

18. Dzień Przedsiębiorczości

                       Już mamy praktycznie koniec lutego, a jeszcze niedawno był sylwester. Już mam po feriach, a ten weekend zleciał niestety zbyt szybko - właściwie tak samo, jak każdy. Lubię chodzić do szkoły, ale z niecierpliwością czekam na wakacje i wyjazd do Hiszpanii - mój ostatni obóz w życiu; efekt uboczny starzenia się. Ale nie tylko wakacje się zbliżają, bo już w marcu czeka mnie Dzień Przedsiębiorczości.. yaay. Tylko.. gdzie ja mam iść?
                        Wiecie, Dzień Przedsiębiorczości to taki dzień w roku szkolnym, kiedy idziesz na jednodniowe praktyki do firmy, którą sobie wcześniej wybrałeś. Ja mam taki problem, że nie wiem, gdzie powinnam się udać. Lubię języki i w ogóle, ale mieszkam tak daleko od jakiejkolwiek cywilizacji, że to jest naprawdę dołujące. Moja mama pomyślała, że może urząd celny, bo może będzie jakaś styczność z językiem. Nigdy w życiu nie byłam w urzędzie celnym.. Może to jest i dobry pomysł. Wy gdzie byście się udali na ten dzień? Jakieś pomysły?












 + kilka zdjęć z pięknej zimy, która była góra przez dwa dni... enjoy ♥

5 komentarzy:

  1. Na twoim miejscu również nie wiedziałbym gdzie pójść. Ładne zdjęcia :)

    Zapraszam:
    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zimowe zdjęcia ;)
    co powiesz na wspolna obserwacje ? :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest taki dzień, ale miałabym ten sam problem co ty XD
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    http://www.blue-almonds897.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. .Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń